[SPECS] Mantis

Pon, 30 Cze 2003, 13:14:19 CEST

> Witam,
> Jakby kto=B6 m=F3g=B3 wrzuci=E6 na CVS...=20

Mam watpliwosci, czy zawartosc plikow konfiguracyjnych powinna zalezec od
ustawien locale dla konta administratora:

: if [ "$LANG" = "pl_PL" ]; then
:     sed -e "s/= 'english';/= 'polish';/g" %{_mantisdir}/config_defaults_inc.php > %{_mantisdir}/config_defaults_inc_PLD.php
:     mv -f %{_mantisdir}/config_defaults_inc_PLD.php %{_mantisdir}/config_defaults_inc.php

Moze lepiej od czego innego, np. /etc/sysconfig/i18n ?

> [...]
> # TODO:
> # - see preun
> # Proponuje jednak zostawi=E6 preun tak jak jest bo:
> # 	- To jest drobna zmiana w stronie WWW (PHP). A z poziomu =
> administratora - na stronie WWW =B3atwo to zmieni=E6 na inny j=EAzyk
> #	- W oryginalnej instrukcji jest pomini=EAta kwestia zmiany j=EAzyka
> #	- W przypadku warto?ci zmiennej LANG innej ni=BF Pl_pl nie sa =
> dokonywane =BFadne zmiany
> #	a IMHO korzystanie ze zmiennej locale nie jest niczym zdro=BFnym - w =
> ko=F1cu po to s? =BFeby z nich korzysta=E6 :-)

Tak, zwlaszcza gdy root sobie ustawi LANG=zh_CN, bo chce poszlifowac jezyk...
;)

BTW: lokalizacja komunikatow w skryptach startowych powinna chyba tez zostac
inaczej rozwiazana. Widze tu co najmniej 2 mozliwosci:
- korzystac z nls() z rc-scripts
- zdefiniowac wlasne makro w rpm-ie do tego celu
- ... ?
Pozostaje temat umiejscowienia plikow z tlumaczeniami:
- w pakiecie
- w jakims rpm-scripts-po (+ reczne pilnowanie odpowiednich wersji w Requires)
- ... ?

  phone (48)(58) 347 14 61