perl, doc, man...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 30 Cze 2003, 14:31:40 CEST

Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> [30-06-2003 09:31]:
> On Mon, Jun 30, 2003 at 00:17:27 +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Nie ma, bo usunąłem;)

I see.

Skoro dodałem Req: perl-doc-reference, to miałem w tym jakiś cel...
Teraz sobie przypominam powód: ten pakiet jest wydzielony dla wygody
osób, które nie chcą mieć tych manuali i mają ochotę dowiedzieć się,
jak złożony jest perl w PLD.  Dawniej było to dostarczane w pakiecie
perl; IIRC tak robi też większość dystrybucji.  Req powinno istnieć:
ludzie instalujący perla raczej spodziewają się, że `man perl` będzie
działać; nieprawdaż?...

Dwa: dlaczego grzebiesz w perl.spec bez konsultacji ze mną?  Zasoby
okołoperlowe w PLD są składane w oparciu o pewną konkretną politykę,
którą w miarę wolnego czasu konsekwentnie wdrażam.  Jeśli chcesz to
przejąć, daj mi znać, a do tego czasu -- z całym należnym szacunkiem
-- bądź łaskaw się nie wpierdalać.

> Niby dlaczego? Taki program do działania potrzebny _nie jest_.

Do jako-takiego działania perla samego w sobie potrzebne jest tylko
perl-base, a i to nie całe.  Req: perl-perldoc jest dlatego, że perlowcy
zwykle spodziewają się perldoca dostarczanego z perlem.  Pamiętam, że
nawet depesz kiedyś tu rzucał joby pt. ,,gdzie się podział perldoc'' po
przeniesieniu go do perl-devel w Ra.

PS  Przez kilka dni najprawdopodobniej nie będę miał dostępu do sieci.
PPS Kwestia Req: man jest IMHO dyskusyjna -- po co komu manuale bez
    przeglądarki...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]