[inst+resc?]

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 30 Cze 2003, 15:49:15 CEST

Dnia Mon, 30 Jun 2003 10:20:09 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Sergiusz Pawlowicz <ser w metalab.unc.edu> >
napisała:

> Co powiecie  na dołożenie rescuecd na  płytę startową instalki
> PLD, i jej ewentualne rozszerzenie do 700MB?
>
> Ja  widzę w  tym same  zalety,  czy ktoś  dostrzega wady  tego
> rozwiązania?

Też widzę same zalety, ale jest jedna wada :) a dokładnie ułomność rescue...
jeśli ktoś ma klawiaturę tylko na USB (np. bo ma padnięty port PS/2 i odpada
podpięcie chwilowo zwykłej) to nie zabootuje go bo wyświetlany jest komunikat
z pytaniem o skopiowanie zawartości rescue do pamięci a nie ma załadowanych
modułów do USB i klawiatura nie działa (ostatnio tak się naciołem u
znajomego...). Po poprawieniu tego podpisuję się pod tym bez namysłu :)

ps. Wróciłem po dłuuuższej przerwie
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |