[inst+resc?]

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Pon, 30 Cze 2003, 16:02:50 CEST

Mariusz Witkowski (maryush w uznam.net.pl) wrote:
> Dnia Mon, 30 Jun 2003 10:20:09 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < Sergiusz Pawlowicz <ser w metalab.unc.edu> >

> Też widzę same zalety, ale jest jedna wada :) a dokładnie ułomność rescue...
> jeśli ktoś ma klawiaturę tylko na USB (np. bo ma padnięty port PS/2 i odpada
> podpięcie chwilowo zwykłej) to nie zabootuje go bo wyświetlany jest komunikat
> z pytaniem o skopiowanie zawartości rescue do pamięci a nie ma załadowanych
> modułów do USB i klawiatura nie działa (ostatnio tak się naciołem u
> znajomego...). Po poprawieniu tego podpisuję się pod tym bez namysłu :)

A dlaczego ja się dowiaduje o tym dopiero tutaj ?
jakie moduly są wymagane by kalwiatura USB działa ?
czy napewno nie da się w bios ustwic by klwiatrura USB udawała zwykłą ?

BTW: w rescue szykuje się wsparcie do bootowania z CDROM USB. Chętnych
do potestowania (już mam to zrobione) proszę o ujawnienie się.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld.org.pl] [http://rescuecd.pld.org.pl]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]