[inst+resc?]

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 30 Cze 2003, 16:30:10 CEST

Dnia Mon, 30 Jun 2003 16:02:50 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Arkadiusz Patyk <areq w pld.org.pl> > napisała:

> A dlaczego ja się dowiaduje o tym dopiero tutaj ?
> jakie moduly są wymagane by kalwiatura USB działa ?
> czy napewno nie da się w bios ustwic by klwiatrura USB udawała zwykłą ?

Dla tego, że to wyszło 2 tygodnie temu a ja byłem odcięty od sieci?
Co do modułów to nie wiem ale nasze rc-scripts ładnie ją startują (pewnie
usb-uhci, usbcore, hid, keybdev), base też nie ma z tym problemów, a do biosu
nie było dostępu (inteligentnie hasłem zabezpieczony, a to nie moja maszyna
więc nie grzebałem)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |