[inst+resc?]

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Pon, 30 Cze 2003, 21:06:16 CEST

On Mon, 30 Jun 2003 20:17:55 +0200, you wrote:
>isolinux działa na wszystkim? (znaczy czy ma jakieś większe wymagania
>niż bootowanie z fdd)

ponoć na niekórych  płytach z zdziwnymi biosami nie działa, z tego co
pamietam miałem jedno takie zgłosznie. Pytanie tylko czy na tej płycie
zadziała emulacja fdd ;-)
isolinux startuje duzo szybciej niz emulacja fdd i nie ma limitu na
liczbe i wielkosc initrd.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld.org.pl] [http://rescuecd.pld.org.pl/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]