[inst+resc?]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 30 Cze 2003, 20:17:55 CEST

On Mon, Jun 30, 2003 at 03:53:46PM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> W rescue wykorzystuje isolinux, instalator z tego co kojaże korzysta z
> emulacji fdd. Jak bedzie tez z isolinux to nie ma najmniejszczego
> problemu.

isolinux działa na wszystkim? (znaczy czy ma jakieś większe wymagania
niż bootowanie z fdd)

> Co do wymagań pamięciowych to na 32Mram rescue działa, na mniej nie
> sprawdzałem.

Instalator jak ostatnio sprawdzałem działał na 16, a na 8 się trochę
mulił.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h