problemy z geninitrd i 2.4(.21)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 30 Cze 2003, 22:12:35 CEST

On Mon, Jun 30, 2003 at 10:06:30PM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> Drugi problem jest powazniejszy, jak zapewne niektorzy wiedza zostal
> przerobiony mocno kod obslugi IDE w 2.4.21 (i chyba 2.5). Teraz kazdy
> chipset jest w osobnym module, zniknelo ide-probe, itd. no i geninitrd
> sobie z tym nie radzi - co jest zupelnie zrozumiale. Tylko tutaj problem
> nie jest trywialny, bo potrzebujemy jakiegos narzadu ktory wykryje jakie
> chipsety ide trzeba zaladowac :( Ja to rozwiazalem na okolo, poprosu
> wylaczajac PROBEIDE i podajac mu
> PRELOAD="ide-core htp366 via82cxxx ide-detect ide-disk"
> [...]

Raczej /proc/bus/pci/devices i /lib/modules/$ver/modules.pcimap.
Da się zrobić. Tylko pewnie trzeba by napisać, które moduły zawierają
te chipsety. Może po modules.dep (zależne od ide-mod)?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h