ibm-java-sdk 1.4

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 1 Mar 2003, 17:25:26 CET

To był(a) pią 28 lut 2003 roku, kiedy o godzinie 23:56
Michal Stochmialek <misto w pld-linux.org> napisał(a)
> Witam,
>
> Wrzucilem do brancha JAVA14 j2sdk IBMa wersji 1.4.
Czy komuś, to dziala z mozillą? U mnie, gdy wchodzę na strony z apletem,
wykłada się tak:

INTERNAL ERROR on Browser End: Exec of "java" failed: 2
<
System error?:: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Gdk-ERROR **: Fatal IO error 9 (Błędny deskryptor pliku) on X server
:0.0.
INTERNAL ERROR on Browser End: Could not read ack from browser
System error?:: Zasoby chwilowo niedostępne

to samo dzieje się z galeonem
mozilla-1.0-10
galeon-1.2.6-4

Jeszcze taka uwaga. Spece pakietów, które nie mogą wejść do oficjalnej
dystrybucji (ze względów licencyjnych) nie dostały tagów RA-1_0,
przez co po zmianie HEAD nie wiadomo, jak sobie taki pakiet
dla Ra zbudować. (Np. ibm-java-plugin-mozilla instaluje się
już w /usr/lib/..., a mozilla jaka jest w Ra chce mieć wtyczki w
/usr/X11R6/lib/...). Proponuje takie pakiety też tagować jako
RA-1_0 przed wprowadzaniem do nich zmian.

Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|