ibm-java-sdk 1.4

Michal Stochmialek misto w pld-linux.org
Sob, 1 Mar 2003, 18:08:40 CET

On Sat, Mar 01, 2003 at 05:25:26PM +0100, Radosław Kintzi wrote:
> Czy komuś, to dziala z mozillą? U mnie, gdy wchodzę na strony z apletem,
> wykłada się tak:

Mi dziala [np. www.go.art.pl], tylko ze:
mozilla-1.3b-0.2
mozilla-plugin-java-ibm-1.4-0.1

Oba kompilowane lokalnie przez gcc2.

> Jeszcze taka uwaga. Spece pakietów, które nie mogą wejść do oficjalnej
> dystrybucji (ze względów licencyjnych) nie dostały tagów RA-1_0,
> przez co po zmianie HEAD nie wiadomo, jak sobie taki pakiet
> dla Ra zbudować. (Np. ibm-java-plugin-mozilla instaluje się
> już w /usr/lib/..., a mozilla jaka jest w Ra chce mieć wtyczki w
> /usr/X11R6/lib/...). Proponuje takie pakiety też tagować jako
> RA-1_0 przed wprowadzaniem do nich zmian.

Najprostrze rozwiazanie, to pzrebudowac sobie nowsza mozille ;>
Ew. zmienic sciezke do mozilli w specu ibm-java-sdk.spec

zdrowka,
--
Michal Stochmialek <misto w pld-linux.org>