Dokumentacja w pld.

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pon, 3 Mar 2003, 22:43:20 CET

Witajcie,
W zwiazku z tym ze kde 3.1 jest praktycznie gotowe (zostalo kdebase, ktore na
dniach wrzuce i kde-i18n, ktore prawie zrobilem). Mam chwilowo dosc kde
(paczkowania, w projekcie jako takim andal bede pelnil swoje funkcje). Jako
ze dokumentacja w pld pozostawia wiele do zyczenia, postanowilem sie temu
przyjrzec, a kde zostawic adgorowi (upgrade do 3.1.1 w piatek i potem
robienie snapszotow na devel).
Moje plany:
1.) Rozpoczac sekcje "users manual" w manualu pld. Planuje tam napisac troche
o multimediach w pld, jak wyzyskac je na maksa; o korzystaniu z fajerwerkow
na stronch www w mozilli i konquerorze; oraz o kde ogolnie.
2.) Po skonczeniu pisania manuala, chce sie wziac za uporzadkowanie specow z
group: Documentation, tak zeby zrobic jakies centrum pomocy (np. w kde
moznaby je podczepic do khelpcenter za pomoca pluginu), zeby w koncu nie
trzeba bylo szukac linuxgazette za pomoca find|grep.

Ale dobrze wiem ze w pojedynke to mi zajmie dlugo i sie nie uda. Potrzebuje
kogos najlepiej speca od gnome, ktory pomoglby mi z tymi dwoma rzeczami,
napisal o gnome oraz pomogl zrobic helpcenter dla gnome, pewnie nautilus ma
takie cos.
Po za tym co dwie glowy to nie jedna.
Mysle ze od polowy marca moglibysmy juz zaczac prace, ktora przy odrobinie
szczescia i checi nie zajmie wiecej niz 2-3 tygodnie (punkt 1) i kolejne 3
tyg (punkt 2).
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net