updates wymagają uaktualnienia (Re: snort ??)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 5 Mar 2003, 12:54:57 CET

On Tue, Mar 04, 2003 at 03:12:56PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> postfix (1.1.12 do updates/general; patch ipv6 ma kilka poprawek, m.in.
>          powinny obejść problemy z tunelami, które libinet6 odczytuje
> 	 jako sieć adres/0)

No dobra - libinet6 20030228 + glibc 2.2 wydaje się działać OK (lepiej
niż stare libinet6 - nie podaje masek /0 dla adresów przypisanych
tunelom) - więc przeniosłem RA-brancha na nową wersję. STBR do
ra/updates/general.

postfiksa dobrze by było zbudować już na tej wersji (linkuje się
statycznie) - zamierzam podbić BR. Nie ma sprzeciwów?
Ten postfix musiałby poleżeć trochę w /test (u mnie działa, ale to nie
znaczy, że u kogoś nie wyjdzie jakiś nowy błąd), a potem do
updates/general.