DMA by default 2.4.20-3 ?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Mar 2003, 11:38:28 CET

On Tue, 4 Mar 2003, Jan Rekorajski wrote:
> Jakbyście wiedzieli dlaczego kiedyś _było_ wyłączone to byście takich
> rzeczy nie wypisywali. Dla niewtajemniczonych - kernel sobie w czasach
> wczesnego 2.2 i 2.4 nie radził jak coś było nie tak. Teraz żeby sobie
> nie poradził to sytuacja musi być naprawde ekstremalna.

To nie tak.
Mam system z płytą:
IDE interface: Intel Corp. 82801BA IDE U100 (rev 05)
(Jakiś 1-procesorowy Intel SBS, chyba, na P IV)

Podczas próby uruchomienia rescuecd, który nie ma starego kernela,
wypisało mi pięknie (po kilku minutach postoju), że włączanie DMA na tej
płycie jest niebezpieczne, może powodować utratę danych, nie będzie szło
dalej. I jest kupa.

Także - to nadal jest aktualne IMO.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...