SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 4 Mar 2003, 12:33:16 CET

wrobell wrote:

> [...]
>
> [...]
>

> IMHO, tego typu bcond-y są bez sensu. Robi się tylko śmietnik w spec-ach.
>

>     wrobell <wrobell w ite.pl>

> http://lists.pld.org.pl/
>
> .

Ale to jest spec, z którego rpm nigdy nie będzie w distro i każdy musi
sobie zbudować go ręcznie. W takim przypadku ten bcond wielu ludkom
ułatwi życie. Ja bym to jeszcze wrzucił do acroread'a. Ale upierać się
nie będę.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.