SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 4 Mar 2003, 12:35:38 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Mają sens. Dzięki temu nie powielasz pracy wrzucając te same rzeczy do
> RA-brancha. Paranoją dla mnie jest robienie branch-a, bo... zamiast /home
> zrobiło się /home/services.

Szkoda, że ten, kto wywalał _prefix ze wszystkich speców nie zrobił tego
w ten sposób. Wtedy na builderach RA budowanie byłoby zawsze z --with ra
i nie byłoby wpadek typu WindowMaker. Szybciej pojawiały by się w Ra
jakie rzeczy jak GNOME2 i KDE3.1 ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 602 493 105
mobile: +48 604 181 907