SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 4 Mar 2003, 15:37:50 CET

Robert Grabowski (Tuesday 04 of March 2003 14:28)
> A tak na poważnie. Jest spora ilość osób, które używają komputera do
> pracy, a nie do kompilacji. Ra dla takich osób jest dobre, bo jest. Ac
> pewnie też by było dla nich dobre, gdyby było.
> Wiele pakietów, które są robione pod Ac można tylko poprzez zmianę
> prefixu dostosować do Ra. Ra umrze dopiero wtedy, gdy Ac będzie dostępne
> w postaci ISO.
Mozna zabic ra i wystawic dwa dni pozniej iso Ac. Averne jzu ma ac dla i686 ja
mam dla athlona, wystarczy ujednolicic i mamy, a na reszte to 2 tygodnie
budowania i jest. Co do zmiany prefiksu, to zycze szczescia z gnome2.

> Chcecie zabijać coś, co dopiero stanęło na nogi i wyszło
> w świat. To jest trochę niepoważne. Siłą PLD jest/była łatwość upgrejdu.
To ze Ra kiedykolwiek wyszlo to byl blad. A latwosc upgrade jest zerowa, ra ma
gcc2, ac gcc3, poza tym kde zerwie  i tak binarna kompatybilnosc wstecz.
Zreszta jak nie kompiluejsz to i tak ci obojetnie bo masz pakiety nie?
Poza tym jakiego upgrade? Kto ci bedzie szykowal upgrady na ra jak 90% ludzi
maja ac? Policz sobie ile wyszlo updatow do ra od jego ukazania sie i
porownaj to z iloscia updatow jakie ukazaly sie w repo.

> Przeskoki z Ra do Ac bez przystanków pośrdnich skończą się tym, że
> użytkownikami PLD będą tylko developerzy, bo nikomu innemu nie będzie
> sie chciało czekać na nowe pakiety 3 lata.
W ciagu tygpodnia na moim i na avernego builderach pojawilo sie wiecej
pakietow niz w ciagu 2 miechow na ra. Czekac beda ci ktorzy maja ra. I to
dlugo czekac, chociazby na takie rzeczy jak kde, ktore od miesiaca jest w
wiekszosci dystrybucji (poza debianem, ale oni maja w guidelines wpisane ze
musi byc przestarzaly). I do ra trafi kde 3.1.1 chyba dopiero. Z openoffice
bedzie taksamo.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net