SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 4 Mar 2003, 15:28:55 CET

Rafał Cygnarowski wrote:

> IMVHO RA is DEAD! i nie powinno byc tam updatow typu nowe kde, nowe
> gnome nowe, nowe, nowe... bo na sile zaczynacie robic z RA AC a nie na
> tym rzecz polega...

Jakie Ac? ... Skoro nawet builderów nie ma?

A tak na poważnie. Jest spora ilość osób, które używają komputera do
pracy, a nie do kompilacji. Ra dla takich osób jest dobre, bo jest. Ac
pewnie też by było dla nich dobre, gdyby było.

Wiele pakietów, które są robione pod Ac można tylko poprzez zmianę
prefixu dostosować do Ra. Ra umrze dopiero wtedy, gdy Ac będzie dostępne
w postaci ISO. Chcecie zabijać coś, co dopiero stanęło na nogi i wyszło
w świat. To jest trochę niepoważne. Siłą PLD jest/była łatwość upgrejdu.
Przeskoki z Ra do Ac bez przystanków pośrdnich skończą się tym, że
użytkownikami PLD będą tylko developerzy, bo nikomu innemu nie będzie
sie chciało czekać na nowe pakiety 3 lata.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com