SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Mar 2003, 15:49:57 CET

On Tue, 4 Mar 2003, Piotr Szymański wrote:
> To ze Ra kiedykolwiek wyszlo to byl blad.

????
Chyba sobie jaja robisz??

> A latwosc upgrade jest zerowa, ra ma gcc2, ac gcc3,

...i co z tego wynika? nic.

> poza tym kde zerwie i tak binarna kompatybilnosc wstecz.

więc więcej rzeczy trzeba będzie przebudować, ot i wszystko...

> Poza tym jakiego upgrade? Kto ci bedzie szykowal upgrady na ra jak 90%
> ludzi maja ac? Policz sobie ile wyszlo updatow do ra od jego ukazania
> sie i porownaj to z iloscia updatow jakie ukazaly sie w repo.
> W ciagu tygpodnia na moim i na avernego builderach pojawilo sie wiecej
> pakietow niz w ciagu 2 miechow na ra. Czekac beda ci ktorzy maja ra. I
> to dlugo czekac, chociazby na takie rzeczy jak kde, ktore od miesiaca
> jest w wiekszosci dystrybucji

Problemem nie jest ilość update-ów ale ich tryb posyłania na buildery.
Kilka razy było już tu podnoszone, że to szwankuje.
Przecież nawet gotowe security kiszą się w repo...

Poza tym - na serwery nie interesuje mnie czy coś jest super-hiper nowe.
Interesuje mnie czy nie będę miał z tym większych niespodzianek. I
poprawki security.

> I do ra trafi kde 3.1.1 chyba dopiero. Z openoffice bedzie taksamo.

No i dobrze.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...