SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 4 Mar 2003, 16:12:58 CET

Paweł Gołaszewski (Tuesday 04 of March 2003 14:49)
> Chyba sobie jaja robisz??
Nie, powtarzam to od dawna i nie raz udowodnilem. Chodzi o to ze jak ra
wychodzilo to wiadomo juz bylo ze bedzie przestarzale, a przestarzalosc
oprocz  tego "security" na ktorym ci tak bardzo zalezy, niesie takze mniejsza
funkcjonalnosc i szybkosc dzialania.

> ...i co z tego wynika? nic.
> więc więcej rzeczy trzeba będzie przebudować, ot i wszystko...
Widze wlasnie jak wiele przebudowano :)

> Problemem nie jest ilość update-ów ale ich tryb posyłania na buildery.
> Kilka razy było już tu podnoszone, że to szwankuje.
> Przecież nawet gotowe security kiszą się w repo...
A jak inaczej proponujesz? Wolnosc developerow w STBR? Moim zdaniem
supportowanie ra nie powinno sie przeciagac dluzej niz pol roku, biorac pod
uwage ze jak wychodzilo to bylo o pol roku za stare, a sam mowiles na irc ze
teraz dystrybucje wychodza co rok. Tym bardziej ze z miesiaca na miesiac
dystans miedzy userami z ra i developerami z ac sie poglebia.

> Poza tym - na serwery nie interesuje mnie czy coś jest super-hiper nowe.
> Interesuje mnie czy nie będę miał z tym większych niespodzianek. I
> poprawki security.
Nie rozumiem w jaki sposob glibc, gcc i binutils obnizaja security.

> No i dobrze.
No nie wiem czy tak dobrze. Mnie i adgora masa ludzi prosila o kde 3.1 i
pewnie tu by sie z toba nie zgodzili.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net