SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 4 Mar 2003, 17:36:37 CET

Dnia wto 4. marca 2003 16:12, Piotr Szymański napisał:
(...) Moim zdaniem
> supportowanie ra nie powinno sie przeciagac dluzej niz pol roku, biorac
> pod uwage ze jak wychodzilo to bylo o pol roku za stare, a sam mowiles
> na irc ze teraz dystrybucje wychodza co rok. Tym bardziej ze z miesiaca
> na miesiac dystans miedzy userami z ra i developerami z ac sie
> poglebia.

Piotrek do cholery - nie przeginaj. Mozna sobie w ten sposób pozartowac
ale to wszystko :)
Nie supportować Ra? O czym Ty mowisz? O ile jako desktop ra jest
przestarzałe to pokaz mi druga tak dobra dystrybucje na serwery. Mam Ra z
małymi modyfikacjami (notabene - wynikajacymi własnie z braku
odpowiedniego supportu dla tego produktu) na 4 komputerach. Musiałbym byc
szaleńcem, żeby tam przejść np. na postfixy z head. Kilku moich znajomych
rowniez uzywa Ra do pracy "biurowej" - nie narzekają. Powiedz im teraz -
"sorry chłopaki ale ra to był taki żart - nie supportujemy go wiecej bo
kiedys będzie Ac wtf i postawicie sobie systemy od zera bo na razie nikt
z nas nie ma pomysłu jak bezboleśnie przeprowadzic wymianę kluczowych
składników systemu."
Supportowanie czegos mozna skonczyc, jeżeli się wyda nastepny produkt. A
poza tym - qrde - Mercedes/Ford itp supportuja swoje wyroby z lat 50tych
- między innymi dlatego maja taką markę

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl