SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 4 Mar 2003, 17:49:48 CET

Adam Gorzkiewicz (Tuesday 04 of March 2003 16:36)
> Piotrek do cholery - nie przeginaj. Mozna sobie w ten sposób pozartowac
> ale to wszystko :)

Ja nie zartuje :) Dluzszy support ra z gcc2 jest bezsensu, gcc2 to antyk.
Tylko debian jeszcze na nim stabilnych branch nosi.

> Nie supportować Ra? O czym Ty mowisz? O ile jako desktop ra jest
> przestarzałe to pokaz mi druga tak dobra dystrybucje na serwery. Mam Ra z
> małymi modyfikacjami (notabene - wynikajacymi własnie z braku
> odpowiedniego supportu dla tego produktu) na 4 komputerach. Musiałbym byc
> szaleńcem, żeby tam przejść np. na postfixy z head. Kilku moich znajomych
> rowniez uzywa Ra do pracy "biurowej" - nie narzekają.

Mowie w perspektywie polowy roku, wiec jeszcze 3-4 miechy sa, postfixa zdaza
poprawic. adgor kilku naszych znajomych na #pld uzywa ra w domu i narzekaja,
a do tego raczej na kde niz na gnome. (nie zolw, to nie dlatego ze kde
smierdzi).

> Powiedz im teraz -
> "sorry chłopaki ale ra to był taki żart - nie supportujemy go wiecej bo
> kiedys będzie Ac wtf i postawicie sobie systemy od zera bo na razie nikt
> z nas nie ma pomysłu jak bezboleśnie przeprowadzic wymianę kluczowych
> składników systemu."
Kiedy nie mamy builderow na ac i nie mozemy rozpoczac nad nim pracy? Powiem im
ze wole zeby pld sie rozwijalo normalnie i za 3 tyg. beda mieli gotowe
pierwsze iso z ac. Ciekawe ile z nich codziennie sprawdzalo
updates/security...

> Supportowanie czegos mozna skonczyc, jeżeli się wyda nastepny produkt. A
> poza tym - qrde - Mercedes/Ford itp supportuja swoje wyroby z lat 50tych
> - między innymi dlatego maja taką markę
I tyle pieniedzy/fabryk. Takie zasoby co mercedes to w swiecie linuksowym moze
ma rh albo suse. My to raczej taki fiacik, ktory nie supportuje wyrobow
sprzed 50 lat i zamyka produkcje przestarzalych fiatow 126p.

Reasumujac, wg. mnie jesli ac ma sie opoznic dluzej niz dajmy na to 4-6
miesiecy to mysle ze warto za te 6 miesiecy przerwac support Ra i rozpoczac
budowanie ac. Pozniej ac moze juz zostac i byc rozwijane. Drugi raz przeciez
tak nie bedzie ze gcc zlamie kompatybilnosc abi.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net