http://wishlist.pld-linux.org/

Śro, 5 Mar 2003, 08:00:31 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Witam! Wraz z Łukaszem Jernasiem zapraszamy do testowania wishlisty
> dostępnej pod adresem http://wishlist.pld-linux.org/ - wszelkie
> komentarze mile widziane - nie wiem czy Łukasz zgodzi się na
> komentarze prywatne toteż narazie piszę by pisać na listę ;)

Przecież to jest to samo co jest na bugs.pld.org.pl. Instalwoanie tego w
drugim miejscu tylko po to żeby oddzielić improve/feacture requesty to
dość kiepski pomysł i kompletnie niepotrzebne rozdwojenie.

Następnym razem jak nie będziesz czegoś pewien to pytaj się o jakieś
rzeczy _zanim_ coś zrobisz to nie będziesz marnował niepotrzebnie czasu na
bezsensowną robotę.