http://wishlist.pld-linux.org/

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Sob, 8 Mar 2003, 06:45:36 CET

On Wed, Mar 05, 2003 at 08:00:31AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przecież to jest to samo co jest na bugs.pld.org.pl. Instalwoanie tego w
> drugim miejscu tylko po to żeby oddzielić improve/feacture requesty to
> dość kiepski pomysł i kompletnie niepotrzebne rozdwojenie.

Sorry Gregory, ale bugs kojarzy się z (MUSISZ, POWINIENEŚ) poprawić błąd,
a wishlist z (MOŻESZ, CHCESZ) spełnić życzenie.
Różne receptory w mózgu to obsługują.
Tak samo różne serwisy w PLD powinny się tym zajmować.
Szczególnie, że jednym z atutów PLD jest drobny podział na podpakiety,
więc zrozumiałym by było zastosowanie tego także tutaj.

Wydaje mi się, że łatwiej i przyjemniej jest spełniać życzenia niż działać
pod przymusem.

Co do wishlist (nie oglądałem tego jeszcze) dodać możliwość nie tylko
pakietowania istniejących programów, ale także pisanie programów,
których jeszcze nie ma, dodawanie ficzerów do istniejących pakietów, itd.

Tickety powinien zamykać zgłaszająca(y)
(na bugs też - jeśli chodzi o closed-resolved).  Nie będzie wtedy niejasności.
Na wishlist: zgłaszająca(y) powinien komentować przy zamykaniu ticketa, a jeśli
braknie jej(mu) słów będzie mogła(mógł) wybrać odpowiedź z listy, np.
- super!
- świetnie!
- great job!
- jesteście zajebiści!
itd.

> Następnym razem jak nie będziesz czegoś pewien to pytaj się o jakieś
> rzeczy _zanim_ coś zrobisz to nie będziesz marnował niepotrzebnie czasu na
> bezsensowną robotę.

Najpierw zrób.  Potem pytaj.
A jak nie jesteś pewien zrób kilka wariantów.

Jak zapytasz najpierw, to co najwyżej Cię zniechęcą do roboty.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>