SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 5 Mar 2003, 19:09:58 CET

On Wednesday 05 of March 2003 13:31, Paweł Gołaszewski wrote:
> Nikt tu nie mówi o specach, które się różnią istotnie (inna wersja, inne
> patche), ale o przypadkach trywialnych (jeden, dwa define).
> Nie wiem, może ja to inaczej postrzegam, bez sensu jest dla mnie cała
> zabawa z branchami. Ale widzę, że jestem odosobniony w tym zdaniu.
> Niech i tak będzie. Zaoszczędziłoby to dużo czasu.

Imho po prostu trzeba do Raowego rpm-builda dodać domyślnie define _with_ra.
Wtedy odpadnie problem o którym kloczek mówił, a i w niektórych przypadkach
będzie lepsza opieka nad tym. Przykład? Openoffice. Możecie mnie pokroić,
posiekać i posolić, ale to i tak będzie budowane z --with ra. Za dużo
pierdolenia z tym, żeby mi się jeszcze chciało pilnować tagów, branchy, i
cholera wie czego jeszcze.