SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Śro, 5 Mar 2003, 19:27:34 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Imho po prostu trzeba do Raowego rpm-builda dodać domyślnie define _with_ra.

Proste "nie" na coś takiego mogłoby się opierać o to że to jest tylko
niepotrzebne powiększanie entropii. Drugie "nie" operać sie bedzie właśnie
o to że musiałbyś dodatkowo zapewniać obecność owej definicji czyli
konejne powiększanie entropii i pilnowanie tego.
Wystarczy policzyć w ilu specach stosowanie czegoś takiego mogłby być
kuszące. Potem wtystarczy zważyć to w jednej dłoni trzymajac w drugiej
potencjalne wynikajace z tego negatwne zamieszanie i dodatkowy nakład
pracy połączony z zmniejszaniem przejrzystości speców.

Jeszcze raz .. mamy cvs-a co daje nam możliwość pracy z branchami w
których możmy trzymać czyste postacie źródłowe bez tego typu haków.
Wykorzystując ten element infrastruktóry nie musimy gmatwać tego dokładnie
w taki sam sposób jak to robione jest W RH/MDK.
Już tylko to IMHO jest na tyle warte zachowania samo w sobie żeby nie
chcieć wprowadzać dodatkowego zamieszania w tak mało pzremyślany sposób.

Mówiąć inaczje .. myśleć tu trzeba nie tylko o potencjalnych korzyściach
ale bardziej o całym zespole możliwych konsekwencji.