SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 5 Mar 2003, 19:31:35 CET

On Wednesday 05 of March 2003 19:27, Tomasz Kłoczko wrote:
> Mówiąć inaczje .. myśleć tu trzeba nie tylko o potencjalnych korzyściach
> ale bardziej o całym zespole możliwych konsekwencji.

Ok. Konsekwencje są takie, że nie będzie openoffice na branchu póki komuś się
nie będzie na tyle nudzić, że nie zrobi i nie będzie pilnował, żeby branch
był aktualny. Sam używam Acze i wersję Ra zrobię, bo jest zapotrzebowanie i
nie mam zamiaru dodawać sobie z tego powodu więcej roboty niż jest to
minimalne konieczne.

Innymi słowy ra straciło kawałek 'mocy developerskiej'.