upsmon.spec i postaci.spec na ftp! ;)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 5 Mar 2003, 23:42:19 CET

Dnia Wednesday 05 of March 2003 20:44, Krzysztof Drewicz napisał:

> Z ares 700 działa ładnie, od pierwszego zbudowania paczki.

Takiego też mam i już testowałem. Dostałem od autora źródła klienta, bo
client defaultowo niestety działa tylko, gdy jego config jest w
/etc/ups_client/ (u nas w /etc/ups/) - tymczasowo symlink załatwia sprawę
(u mnie na drugim kompie z klientem właśnie pojawiały się broadcasty w
przypadku zmiany stanu zasilania). Wysłałem zapytanie do autora o warunki
redystrybucji otrzymanych źródeł ewentualnie poprawionych binarek.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/