upsmon.spec i postaci.spec na ftp! ;)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Mar 2003, 00:02:57 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:
> Takiego też mam i już testowałem. Dostałem od autora źródła klienta, bo
> client defaultowo niestety działa tylko, gdy jego config jest w
> /etc/ups_client/ (u nas w /etc/ups/) - tymczasowo symlink załatwia
> sprawę (u mnie na drugim kompie z klientem właśnie pojawiały się
> broadcasty w przypadku zmiany stanu zasilania). Wysłałem zapytanie do
> autora o warunki redystrybucji otrzymanych źródeł ewentualnie
> poprawionych binarek.

Ja to już przerabiałem.
Dostali ode mnie nawet źródła z pełnym ac/am zrobionym.
O ile wcześniej była odpowiedź, chęć współpracy, to na pytania o warunki
licencji, dystrybucji, wysłane poprawki miałem zero odpowiedzi.

Moja chęć współpracy tymsamym się zakończyła także.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...