SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 6 Mar 2003, 09:03:23 CET

W liście z wto, 04-03-2003, godz. 15:21, Piotr Szymański pisze:
> Piotr Szymański (Tuesday 04 of March 2003 14:13)
> Albo rm -rf skremowac iso.
to ze juz malo kto korzysta z win 3.11 nie znaczy, ze nalezy wyrzucic
dyskietki instalacyjne. Ja jeszcze ciagle posiadam takie oryginaly...
Innymi slowy: nie popadajmy w skrajnosci.

RA nie powinno byc rozwijane! nie znaczy, ze nalezy z niego nie
korzystac. Poprawki bledow starych wersji to oczywiscie normalka.
Najchetniej jednak widzialbym RA w osobnym repozytorium, ale to juz inna
bajka...
--
Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl>