CONFIG_DIR

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Sob, 8 Mar 2003, 06:25:50 CET

On Fri, Mar 07, 2003 at 08:18:44PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Ja naprawde nie chcę, abyś moją odpowiedź poczytał za złośliwość ale
> skończ proszę z masówkami i rób to w sposób nastepujący:
> - weż pierwszy lepszy pakiet, który Twoim zdaniem wymaga takiej korekty
> (najlepiej taki, którego sam uzywasz - to najlepsza gwarancja, że zrobisz
> to dobrze);
> - zmierz sie z nim i _zrób_to_do_końca_ - zbuduj przetestuj i commitnij
> _dopiero_wtedy_gdy_będziesz_pewien_że_działa_;
> - _potem_dopiero_weź_się_za_następny_.

Nie.  Trochę mnie nudzi robienie speców.  Zrobiłbym 3 spece i entuzjazm,
by mi minął.

Taśmowa produkcja jest wydajniejsza.
Mogę dorobić do 10 speców CONFIG_DIRa i się nie znudzę.

> Cóż z tego, że wywaliłeś wszystkie "two lines with define" świata, podczas
> gdy inni musieli za Tobą poprawiać? Tutaj nie o ilość ale jakość chodzi
> oraz o to, żeby nikomu nie przysparzać dodatkowej pracy.

To i tak trzeba było zrobić.
Nie ma tu żadnej dodatkowej pracy, i tak musiałby ktoś to zrobić.
Dodatkową zaletą jest to, że teraz to trzeba zrobić, bo nie działa ;-)
Masz dodatkową motywację :)

A w RA trzeba przejść ASAP na nowe prefixy, /home/services, itd.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>