CONFIG_DIR

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 8 Mar 2003, 09:27:14 CET

On Saturday 08 of March 2003 06:25, Witold Filipczyk wrote:
> Nie.  Trochę mnie nudzi robienie speców.  Zrobiłbym 3 spece i entuzjazm,
> by mi minął.

Idź na spacer.

> Taśmowa produkcja jest wydajniejsza.
> Mogę dorobić do 10 speców CONFIG_DIRa i się nie znudzę.

Ale upewnij się, że to co zrobiłeś działa.

> To i tak trzeba było zrobić.
> Nie ma tu żadnej dodatkowej pracy, i tak musiałby ktoś to zrobić.
> Dodatkową zaletą jest to, że teraz to trzeba zrobić, bo nie działa ;-)
> Masz dodatkową motywację :)

Nie. Dodajesz ludziom roboty. Paczka sie budowała, przestała i teraz się
zastanawiam co się stało. No jasne, masówkę zrobiłeś, ale juz o poprawieniu
patchy zapomniałeś.

Jeśli nikt ci jeszcze nie powiedział to osoba psująca dany spec jest od razu
goniona, żeby go naprawić. Ty wykorzystałeś limit psucia za sporą ilość
ludzi. A mówienie o 'motywacji innych do poprawienia tego, co ty rozwaliłeś'
jest zwykłym skurwysyństwem.

> A w RA trzeba przejść ASAP na nowe prefixy, /home/services, itd.

Ale ty się do tego nie zabieraj.