http://wishlist.pld-linux.org/

Sob, 8 Mar 2003, 10:08:51 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Witold Filipczyk wrote:

> Sorry Gregory, ale bugs kojarzy się z (MUSISZ, POWINIENEŚ) poprawić błąd,
> a wishlist z (MOŻESZ, CHCESZ) spełnić życzenie.
> Różne receptory w mózgu to obsługują.
> Tak samo różne serwisy w PLD powinny się tym zajmować.

Czym ?
jeszcze raz sie spytam: zaużyłeś może że BTS ma możliwość wprowadzania
informacji nie tylko o błędach ?

> Szczególnie, że jednym z atutów PLD jest drobny podział na podpakiety,
> więc zrozumiałym by było zastosowanie tego także tutaj.
>
> Wydaje mi się, że łatwiej i przyjemniej jest spełniać życzenia niż działać
> pod przymusem.

Jeżeli działasz typowo pod przymusem to współczuje.
Co to ma wspólnego z PLD ?

> Co do wishlist (nie oglądałem tego jeszcze) dodać możliwość nie tylko
> pakietowania istniejących programów, ale także pisanie programów,
> których jeszcze nie ma, dodawanie ficzerów do istniejących pakietów, itd.
>
> Tickety powinien zamykać zgłaszająca(y)
> (na bugs też - jeśli chodzi o closed-resolved).  Nie będzie wtedy niejasności.
> Na wishlist: zgłaszająca(y) powinien komentować przy zamykaniu ticketa, a jeśli
> braknie jej(mu) słów będzie mogła(mógł) wybrać odpowiedź z listy, np.
> [...]

Chcesz organizować jakąś pracę czy TWA ?

> Najpierw zrób.  Potem pytaj.
> A jak nie jesteś pewien zrób kilka wariantów.
>
> Jak zapytasz najpierw, to co najwyżej Cię zniechęcą do roboty.

Tak długo jak to co robisz nie dotyka w żaden sposób innych zreczy tak
długo możesz tak twierdzić.

Wogóle nie rozumiem co chcesz przez powyższe powiedzięć, bo robisz coś
mówiąc niby że po coś to robisz ale w sumie juz po powyższym widać że brak
w tym swego rodzaju szczerego mówienia wprost o czyć (o czym ? to zabij
ale nei mam pojęcia :). To jakiś rodzaj demonstracji ? :) Wybacz ale
kompletnie nie mam pojęcia po co w takie rzeczy się bawisz (no i nie wiem
czy sobie zdajesz sprawę ale .. dość zabawnie to wygląda :_)