SPECS: postgresql.spec (LEFTHAND)

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 8 Mar 2003, 11:08:46 CET

On Fri, 7 Mar 2003 22:59:06 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Zamiast wypisywać herezje o robieniu dowiazań /bin/sh -> bash lepiej
> poprostu uzywać głowy (przynajmniej czasami).

Nie mam czasu przyjrzeć się temu nawet a ty mi tu o herezjach, rozwiązałem
to najszybciej jak potrafiłem żeby zbudować rpm'a jak ktoś chce to
przystosować lepiej do PLD to proszę bardzo, właśnie po to wrzuciłem to do
cvs.

> Reszta modyfikacji jest w
> sumie z lasy średnio lub wcale nietrzymajacych sie standardów.
> Po kiego groma wogóle osobny branch na to ?

http://www.lefthand.com.pl właśnie przygotowywuje spec'e do tego, a
przecież na HEAD mieszać nie będę.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl