SPECS: postgresql.spec (LEFTHAND)

Sob, 8 Mar 2003, 11:25:13 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:

> Nie mam czasu przyjrzeć się temu nawet a ty mi tu o herezjach, rozwiązałem
> to najszybciej jak potrafiłem żeby zbudować rpm'a jak ktoś chce to
> przystosować lepiej do PLD to proszę bardzo, właśnie po to wrzuciłem to do
> cvs.

> http://www.lefthand.com.pl właśnie przygotowywuje spec'e do tego, a
> przecież na HEAD mieszać nie będę.

Zmiany wprowadza się wedle "minimum zmian, maksimum efektu". Tymczasem Ty
poprostu wrzuciłeś coś co nie wiedomo co tak naprawdę zmiania. To jest
"głupiego robota" :>
Pytanie jeszcze raz: jakich adaptacji de facto potrzebuje lefthand w
stosunku do vanilla postgresql-a ?
Jezlei to są jakeiś patche to zmiana powinna zawierać maks kilka do
kilkunastu linijek zmian, a nie że *cały* spec jest zupełni z innej bajki.
Jezlei nei masz casu to nie rób takich knotów bo nikomu nawet nie będzie
chciało się zaglądać w tego typu "modyfikacje". Gdybyś zrobił to nie
rekami, a głową to przy okazji zmiana byłaby dużo lepsza i wykonana w
*dużo* krótszym czasie.