SPECS: dev.spec (HEAD)

Sob, 8 Mar 2003, 12:01:15 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> 1. Nie musisz używać devfsd
> 2. Nie, to nie rozwiąże. Link dla cdrom i tak nie będzie działał.

Wiesz rozwinę to nieco bo mi isę coś nasuwa na czoło :) Zacznę od tego co
tak mi najmniej się nasuwa czyli od końca .. :) Trzeba będzie zrobić
zmiany do /etc/rc.d/rc{S,K}.d/ czyli do obsługi serii skryptów
wykonywanych tylko przy starcie systemu lub jego kompletnym stopowaniu.
Tym co mi się tu bardziej na czoło nasuwa jest to, że zaraz po tym bedzie
można zrobić to będzie /etc/rc.d/rcS.d/??setup_fixed_dev, a wnim po
zamontowaniu /proc latanie po wszystkich /proc/ide/hd?/media i sprawdzaniu
czy nie ma tam "cdrom" (+ analogiczne dla urządzeń SCSI i USB) i na tej
podstawie ustawianie /dev/cdrom czy korygowaniem wpisów do automontera
czy korygowaniem /etc/fstab :)

Jak Ci się to widzi ? :_)