SPECS: dev.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 8 Mar 2003, 13:39:52 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
> Wiesz rozwinę to nieco bo mi isę coś nasuwa na czoło :) Zacznę od tego
> co tak mi najmniej się nasuwa czyli od końca .. :) Trzeba będzie zrobić
> zmiany do /etc/rc.d/rc{S,K}.d/ czyli do obsługi serii skryptów
> wykonywanych tylko przy starcie systemu lub jego kompletnym stopowaniu.
> Tym co mi się tu bardziej na czoło nasuwa jest to, że zaraz po tym
> bedzie można zrobić to będzie /etc/rc.d/rcS.d/??setup_fixed_dev, a wnim
> po zamontowaniu /proc latanie po wszystkich /proc/ide/hd?/media i
> [...]

Nie podoba mi się takie grzebanie jako standardowe rozwiązanie...

- w >2.4 z devfs to nie jest wogóle potrzebne, bo cdromy masz pod
/dev/cdroms/cdromX
- trzebaby duuużo nakombinować, żeby specyficzne przypadki rozwiązać i
żeby nie było tam jakichś śmiesznych niespodzianek.
- automatyczne grzebanie w fstab to trochę śliska sprawa...

Niniejszym - takie coś jako opcjonalne rozwiązanie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...