Mamy źródła upsmon-client - Fwd korespondencji z autorem.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 8 Mar 2003, 12:29:23 CET

----------  Przekazana wiadomość  ----------

Subject: Re: upsmon - feature request (pilne!)
Date: Wednesday 05 of March 2003 13:34
From: Zbigniew Huber <huber w fideltronik.com.pl>
To: Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>

Witam

Niestety juz nie zajmuje się oprogramowaniem.
Przejęt zostało to przez inny dział firmy.

Przesyłam Panu źródła klienta do modyfikacji.

W tego typu programach zawsze uzywam "sztywnych" ścieżek do plików
konfiguracyjnych żeby zbytnio nie kombinować z linkami i środowiskiem
 gdyż ups monitor pracuje zazwyczaj jako "root"

Pozdrawiam
Zbyszek