SPECS: dev.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 9 Mar 2003, 13:52:19 CET

On Sun, 9 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Powidz choć dlaczego ? Pzrecież dane jakei można znaleźć w /proc są
> kompletnie deterministyczne.

Bo nie lubię jak coś mi grzebie w fstab, które niekoniecznie muszę mieć
takie standardowe :)

> A mając dev to tak słabo jakoś widże potzrebę myślenia o devfs.

Nie musisz - jest takie rozwiązanie i jest nawet wygodne. A przejście
można zrobić bardziej łagodnym.

> Sama modyfikacja dev to zamało żeby był tu jakiś zysk na kombinowaniu.

Nie rozumiem...

> Dlaczego ? sed czy awk działją raczje niezawodnie.

"raczej".

> Oczywiście .. o ile zainstaluijesz pakeit dodający taki skrypt.

I cieszę się, że tutaj się zgadzamy :D

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...