SPECS: dev.spec (HEAD)

Nie, 9 Mar 2003, 02:15:20 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> Nie podoba mi się takie grzebanie jako standardowe rozwiązanie...

Powidz choć dlaczego ? Pzrecież dane jakei można znaleźć w /proc są
kompletnie deterministyczne.

> - w >2.4 z devfs to nie jest wogóle potrzebne, bo cdromy masz pod
> /dev/cdroms/cdromX

A mając dev to tak słabo jakoś widże potzrebę myślenia o devfs.

> - trzebaby duuużo nakombinować, żeby specyficzne przypadki rozwiązać i
> żeby nie było tam jakichś śmiesznych niespodzianek.

Sama modyfikacja dev to zamało żeby był tu jakiś zysk na kombinowaniu.

> - automatyczne grzebanie w fstab to trochę śliska sprawa...

Dlaczego ? sed czy awk działją raczje niezawodnie.

> Niniejszym - takie coś jako opcjonalne rozwiązanie.

Oczywiście .. o ile zainstaluijesz pakeit dodający taki skrypt.