mozilla-mailnews z ra-updates nie działa.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 10 Mar 2003, 23:46:02 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> SOA#1

Tj. otwierasz nowe okienko klikając na temat maila?
Bo czytanie za pomocą tego badziewia pod listą maili
to i u mnie działa, natomiast okienko za cholere nie
chce się otworzyć. A z 1.0 żadnych takich problemów
nie mam.

PS. kiedy będzie 1.2.1 w ra-updates?
bart
--
cvs server: file `middle.east' had a conflict and has not been modified
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/