mozilla-mailnews z ra-updates nie działa.

Pon, 10 Mar 2003, 23:57:59 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Tj. otwierasz nowe okienko klikając na temat maila?
> Bo czytanie za pomocą tego badziewia pod listą maili
> to i u mnie działa, natomiast okienko za cholere nie
> chce się otworzyć. A z 1.0 żadnych takich problemów
> nie mam.

Wcześniej nie uruchamiałem tego (wogóle). Po insyalacji i uruchomieniu
spytało mnie się toto o dane do inicjalnego obsłużenai jednego konta.
Wprowadziłem to i wysłałem do siebie ów list. Poszło bez kłopotów.
Pzry wysyłaniu było uzywane SMTP AUTH.. Nie było wysyłania czy odbierania
via SSL.

Jeżeli cos innego mam spróbować to powidź jak to mam uzyskać.

> PS. kiedy będzie 1.2.1 w ra-updates?

Cieżko powiedzieć. Nie szybciej jak ktoś to zrobi. Zresztą zdaje się że
jest już chyba 1.3.x (?).