Mamy źródła upsmon-client - Fwd korespondencji z autorem.

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Nie, 9 Mar 2003, 20:48:33 CET

On Sat, Mar 08, 2003 at 12:29:23PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> [...]

Hm, czy mamy wersję klienta dla windows? Chodzi mi niestety o
postawienie serwerka na linuksie i kilka stacji windows żeby obsłużyć.
W sumie to sam protokół by wystarczył.

h.