Mamy źródła upsmon-client - Fwd korespondencji z autorem.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 9 Mar 2003, 22:17:02 CET

Dnia Sunday 09 of March 2003 20:48, Krzysztof Drewicz napisał:
> [...]

Jesteś pierwszą osobą która w końcu się tym zainteresowała, bo w sumie to
mam ja i dalej nie wiem co zrobić (pod jaką nazwą wrzucić to co
przesłali).  To jest raczej wersja linuksowa, ale... co Ci nie działa w
tym co dostarczają pod windę?

P.S. Wrzuciłem do SOURCES/sources_client.tar w postaci w jakiej to
otrzymałem.
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/