mozilla-mailnews z ra-updates nie działa.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 11 Mar 2003, 00:07:58 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Wcześniej nie uruchamiałem tego (wogóle). Po insyalacji i uruchomieniu
> spytało mnie się toto o dane do inicjalnego obsłużenai jednego konta.
> Wprowadziłem to i wysłałem do siebie ów list. Poszło bez kłopotów.
> Pzry wysyłaniu było uzywane SMTP AUTH.. Nie było wysyłania czy odbierania
> via SSL.
>
> Jeżeli cos innego mam spróbować to powidź jak to mam uzyskać.

Nie.. chodzi tylko o GUI. Masz w skrzynce listę maili, robisz
dwumlask na jednym z listy i powinien otworzyć się w
nowym okienku. Tak się dzieje w 1.0, tak się nie dzieje w 1.0.2.
W 1.0.2 nie otwiera okienka nawet, kiedy zrobię rightclick
i wybiorę z menu kontekstowego 'Open in a new window'.

> Cieżko powiedzieć. Nie szybciej jak ktoś to zrobi. Zresztą zdaje się że
> jest już chyba 1.3.x (?).

1.3 to nadal beta, a 1.2.1 jest od bardzo dawna stabilne.

bart
--
cvs server: file `middle.east' had a conflict and has not been modified
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/