[STBR] popa3d

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Wto, 11 Mar 2003, 12:22:56 CET

Tomasz Kłoczko (kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:

> Wszystko zalezy od tego czy miedzy pakeitami jest Obsoletes czy Conflicts.
> Jerzlei pierwsze to triggerów i tak się zapeewnenei da uniknąć o ile
> całość ma prześć mozliwe bezboleśnie. W drugim rozwiązaniu jest prościej
> bo nie dojdzie do jednoczesnego usuwanai i dodawania użytkownika w jednym
> przebiegu.
> Pierwsze jest neico bardziej ambitne i wydaje mi się że i tak można
> spróbowac to zrealizować :)

Co do problemu dodawania/usuwania tego samego użytkownika przez kilka
pakietów i usunięciu jego przy odinstalowywaniu jednego z nich
to mam pomysł by zakładanie/usuwanie usera/grupy zawrzeć w osobnym
pakiecie, a w głownym tylko R na niego.
Nie wiem tylko jak rozwiązać problem ewntualnego usuwania niepotrzebnego
już pakietu z userem/grupą po odinstalowaniu pakietów które go wymagały.

Arek