quake.spec

Pią, 14 Mar 2003, 14:30:57 CET

> Nie plik konfiguracyjny, tylko miejsce do save-ów. IMHO zupełnie
> niepotrzebne, bo kto by chciał grać w quake-u w singla? :)

Moment, sugerujesz, ze powinny byc ogolniedostepne ?
Ja sadze, ze do mojej gry nikt nie powinien miec dostepu tylko z tego
tytulu, ze ma konto na tej samej maszynie.

Mozna by sprobowac zrobic tak, by w trybie jednouzytkownikowym zapisywal w
~, a w wielouzytkownikowym (da sie taki tryb gry wyroznic ?) np. w
/var/lib/games/quake ? (Nie wie czy i jak mozna w quake'a grac w wiele osob
na raz.)

Tylko co bedzie w przypadku, gdy A gra z B, a C, D i E graja niezaleznie na
tej samej maszynie ?

Bo jezeli graja po sieci, to IMHO, tylko w ~ (w koncu na cudzej maszynie
zapisywac nie mozna). A jak userzy beda chcieli, to sie wymienia plikami.

Dobrze mysle, ze o to chodzi ?

  phone (48)(58) 347 14 61