quake.spec

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pią, 14 Mar 2003, 14:52:51 CET

On Fri, Mar 14, 2003 at 02:30:57PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Moment, sugerujesz, ze powinny byc ogolniedostepne ?
Ech, albo ja źle piszę, albo Ty źle czytasz. ;)

Quake ma taką głupią potrzebę, że w trybie single player musi robić
sobie save-y. One oczywiście powinny być w $HOME.
Kiedyś było też coś takiego jak cooperative multiplayer, gdzie
przechodziło się normalne misje z single playera w kilka osób. Wątpie,
żeby Quake wspierał ten tryb gry.

> ~, a w wielouzytkownikowym (da sie taki tryb gry wyroznic ?) np. w
> /var/lib/games/quake ? (Nie wie czy i jak mozna w quake'a grac w wiele osob
> na raz.)
Hihi, to jest IMO podstawowy tryb gry. :) Jest sobie mapa, na której
porozrzucane są bronie, amunicja, apteczki i takie tam, jest na niej
kilka punktów startowych. Po mapie biega kilku-kilkunastu graczy i
próbują się nawzajem pozabijać. Po śmierci od razu pojawia się ponownie
w jednym z punktów startowych. Gra kończy się gdy ktoś zabije innych
graczy np. 40 razy, albo po np. 10-u minutach. Wtedy może nastąpić
zmiana mapy, albo rozgrywka ponownie na tej samej mapie, wyzerowany jest
licznik czasu i fragów.
Istnieją też modyfikacje, np. punkty dostaje się nie za zabijanie
wszystkiego co się rusza, ale za przyniesienie flagi z bazy przeciwnika
do swojej bazy.
Do serwera można się w dowolnej chwili podłączyć, można w dowolnej
chwili opuścić grę. Nie ma potrzeby, ani możliwości nagrywania stanu
gry.

wolf
--
  Bartek   .  - Zaraz mi biurko rozwalisz.
  Taudul   :