ftp.nest.pld.org.pl + ke 3.1.1

Pią, 14 Mar 2003, 13:42:42 CET

On/Dnia Fri, Mar 14, 2003 at 01:23:34PM +0100, Piotr Szymański wrote/napisał(a)
> Hi,
> Na ftp.nest.pld.org.pl znajduja sie pakeity z kde 3.1.1 _ktorego_nie_ma_. Sa
> to pra release, ktore z kde 3.1.1 nie maja wiele wspolnego (zwykle snapy z
> 3_1_BRANCH). Zgodnie kde binary packaging policy nie mamy prawa rozprowadzac
> pakietow z tarballi umieszczonych na ktown.kde.org dla packagerow, przed
> oficjalnym announce na kde.org.
> Prosilbym o usuniecie tych pakietow. Szkoda ze drugi raz juz mi sie to zdarza
> ze takie pakiety sa udostepniane. Prosilbym zeby tego nie robic, do tego dzis
> debian wpadl i byc moze Dirk bedzie sprawdzac.
Niech mi ktoś wyjaśni czym się będzie różniło użycie gotowych tgz od
wzięcia z cvsu kdeowego, zrobienia tgz i nazwania ich 3.1.1?

Oczywiście poza większą ilością roboty.

Anyway robimy redystrybucję tego przez cvs/www/rsync i jakoś nie
płaczesz o tym.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux