ftp.nest.pld.org.pl + ke 3.1.1

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 14 Mar 2003, 13:50:19 CET

Arkadiusz Miskiewicz (Friday 14 of March 2003 13:42)
> Niech mi ktoś wyjaśni czym się będzie różniło użycie gotowych tgz od
> wzięcia z cvsu kdeowego, zrobienia tgz i nazwania ich 3.1.1?
Jak znajdziesz w kde cvs tag 3_1_1_REL  to zrob :) One nie sa otagowane
jeszcze.

> Anyway robimy redystrybucję tego przez cvs/www/rsync i jakoś nie
> płaczesz o tym.
Porownaj ile non-developerow bedzie bralo zrodla via cvs/www/rsync, a ile
binarki z ftp?
Poza tym to nie kwestia dyskusji, zgodnie z kde packaging policy na ktore sie
musielismy zgodzic aby otrzymac dostep do ktown i kde-packager, nie mamy
prawa do redystrybucji tego w postaci binarnej, zatem musza one zostac
usuniete.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net