ftp.nest.pld.org.pl + ke 3.1.1

Pią, 14 Mar 2003, 13:59:49 CET

On/Dnia Fri, Mar 14, 2003 at 01:50:19PM +0100, Piotr Szymański wrote/napisał(a)
> Arkadiusz Miskiewicz (Friday 14 of March 2003 13:42)
> Jak znajdziesz w kde cvs tag 3_1_1_REL  to zrob :) One nie sa otagowane
> jeszcze.
Ano nie są. Są wzięte pewnie z brancha.

> Porownaj ile non-developerow bedzie bralo zrodla via cvs/www/rsync, a ile
> binarki z ftp?
> Poza tym to nie kwestia dyskusji, zgodnie z kde packaging policy na ktore sie
> musielismy zgodzic aby otrzymac dostep do ktown i kde-packager, nie mamy
> prawa do redystrybucji tego w postaci binarnej, zatem musza one zostac
> usuniete.
Poproszę o kde packaging policy. A czy wolno redystrybuować w postaci
źródłowej? (tarballe z ktown).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux